Mensendieck praktijk Kaag en Braassem 071-3315691: openingstijden spreekuur - Kosten (online) test, waneer bellen & inschrijven?

Veerstraat 1
2377AK Oude Wetering
Zuid-Holland

Oefentherapie Mensendieck, Trainer Mindfulness, McKenzietherapeut, Lid netwerk chronische pijn.
De oefentherapeut is een bewegingscoach die u ervan bewust maakt waar de klachten in uw lichaam vandaan komen en hoe u ze zelf kunt verminderen. Het doel is om een evenwichtig, sterk spiersysteem en een soepel lichaam te creëren. Overbelaste spieren worden ontlast en verwaarloosde spieren worden weer geactiveerd en versterkt. Te hoge spierspanningen leert u loslaten en er worden ademhalings- en ontspannings technieken aangeleerd om beter om te gaan met stress.

Gezond bewegen kunt u leren van uw oefentherapeut!

Jolanda Zoet is tevens geregistreerd McKenzietherapeut.
De McKenzie Methode is een oefenmethode specifiek voor rug- en nekklachten met uitstraling in arm/ of been (hernia en aanverwante discusklachten). Zij wordt toegepast in de acute fase en bij terugkerende klachten.

Jolanda Zoet is gecertificeerd mindfulnesstrainer
Mindfulness is een meditatietechniek en levensvisie die je leert bewuster in het leven te staan. Door gebruik van de geleerde technieken verlaagt het stressniveau en leef je meer ontspannen. Mindfulness kun je leren!

Jolanda Zoet is Lid Netwerk chronische pijn waarbij de combinatie van mindfulness, rustige oefeningen en leren het leven niet te laten bepalen door de pijn maar te richten op dat wat je leven weer waardevol maakt de leidraad vormt. Het Netwerk Chronisch Pijn werkt samen met de pijnpoli,revalidatiecentra, reumatologen, huisartsen en neurologen.Openingstijden:
Maandag : 07:30 - 18:00 eerste afspraak vanaf 07.30
Dinsdag : 07:30 - 18:00 eerste afspraak vanaf 07.30
Woensdag : 07:30 - 18:00 eerste afspraak vanaf 07.30
Donderdag : 07:30 - 12:00 eerste afspraak vanaf 07.30
Vrijdag : 07:30 - 12:30 eerste afspraak vanaf 07.30
Zaterdag : gesloten
Zondag : geslotenService:
Alleen op afspraak

Toegankelijkheid:
Begane grond

Ademhalingsproblemen, Arbeidsgerelateerde klachten, Artrose, Bekkenklachten, Chronische aandoeningen, Fibromyalgie, Hernia, Hoofdpijn, Houdingsafwijkingen / houdingsproblemen, Hyperventilatie, Incontinentie, Lage rugklachten, Motorische klachten, Nekklachten, Neurologische aandoeningen, Reuma, RSI, Rugklachten, Schouderklachten, Scoliose, Spanningsklachten, stressgerelateerde klachten, Stressklachten, Zwangerschapsklachten