OsteoMedica Osteopathie 072-5128030: openingstijden spreekuur - Kosten (online) test, waneer bellen & inschrijven?

Oudegracht 287
1811CJ Alkmaar
Noord-Holland

OsteoMedica Gezondheidszorg integreert traditionele methodes en principes uit osteopatische geneeskunde met hedendaagse wetenschappelijke inzichten uit de reguliere en complementaire geneeskunde.

Osteopathie is het afgelopen decennium de complementaire geneeswijze in opmars. Dat de osteopathie vaak succesvol is komt door de combinatie van, het complementair zijn met het daarbij behorende anders kijken naar de persoon met zin of haar klachten. Ten tweede maakt de osteopathie ook gebruik van regulier medische kennis zoals bijvoorbeeld huisartsen of fysiotherapeuten die gebruiken.

Advies, Behandeling, Fysiotherapie, Onderzoek, Preventie

a-specifieke maag-darmklachten, prikkelbare darmsyndroom, Buikklachten, carpaal tunnelsyndroom, chronische neus- en voorhoofdsholteontsteking, copd/astma, doorbloedingsstoornissen in armen en/of benen, fibromyalgie, weke delen reuma, Gewrichtsklachten, Heupklachten, Hoofdpijn, Huilbaby, Incontinentie, kaakgewricht pijn en klachten, lage rugpijn, milde gewrichtsontstekingen, ra, arthrose heup/knie, Nekklachten, post-operatieve klachten, prenatale zorg, kiss syndroom, voorkeurshouding, RSI, Rugklachten, Schouderklachten, spanningshoofdpijn, nek hoofdpijn en migraines, Spastische darm, Sportblessures, stuit- of staartbeen pijn, thoracic outlet syndroom, tietze-syndroom, Vermoeidheid, Whiplash, Zwangerschapsklachten

Baby's, Kinderen, Volwassenen

neem contact op met uw verzekeraar, Incasso